divendres, 3 de maig del 2013

Exposició posters de les plantes

El dilluns passat vem fer unes exposicions molt interessant per ajudar-nos a repassar el tema de medi natural relacionat amb les plantes. Primer de tot ens vem fer grups escollint la part del tema que més ens agradava. Durant una setmana en estonetes vem fer un pòster per resumir l'apartat que ens havia tocat i un dilluns a la tarda ho vem exposar davant  de tota la classe. Va ser una manera diferent de repassar pel control. 
  • Us va anar bé repassar d'aquest manera pel control?
  • Us veu organitzar bé en el grup?
  • Com valoreu el resultat de la vostra feina?

QUINS PÒSTERS TANT BONICS VEU FER!!!







5 comentaris:

  1. Zuzanna:Si,que m'ajudat vaig traballar amb la Nerea i el Manel el limbe i la vora de les fulles , i si que ens vam organitzar be eren com 2 grups , primer habia un que escribia y la resta feia decoracio , despres cambiabem i ens va anar GENIAL!!, i valoro be la nostra feina perque esta feta organitzada amb esforc i treballada en grup.

    ResponElimina
  2. Zuzanna:Si,que m'ajudat vaig traballar amb la Nerea i el Manel el limbe i la vora de les fulles , i si que ens vam organitzar be eren com 2 grups , primer habia un que escribia y la resta feia decoracio , despres cambiabem i ens va anar GENIAL!!, i valoro be la nostra feina perque esta feta organitzada amb esforc i treballada en grup.

    ResponElimina
  3. Karima:A mi em va anar molt bé fer aixo, al meu grup ens vam organitzar molt bé ens vam repartir la feina i vull felicitar al Favricio perque anava al nostre grup i es va esforçar molt perque li a costat fer-ho en catala.Yo crec q el meu grup ho em fet bé pero algun grup ho a fet millor.

    ResponElimina
  4. Marina:aquell dia m´o vaig pasar molt be presentant els posters van quedar molt bonics!! ajajjajajaj

    ResponElimina
  5. Nerea: el nostre i el de tots van quedar chulisims, encara que el nostre ens va quedar be perque el Cristian ens va estar ajudant, encara que a un altre grup tambe perquq jo el vaig veure, i unes de les idees que ens va donar va ser pe portar plantes i posarles a sota del titol que haviem fet i entre el Manel, la Zuzanna, el Cristian i jo ens va quedar be. Aixo tambe ens va anar molt be per estudiar perque netre el posters i els nens i nenes que ho van fer ho anaven explicant cada cosa i asenyalant algun dibuix o planta era tot molt facil.

    ResponElimina