divendres, 10 de maig del 2013

CANTANIA

El darrer dimarts 7 de maig vem anar a la Cantània! 

Després de preparar-ho durant tot el segon trimestre amb l'Evarist hem aconseguit fer una gran obra que es deia "Ha passat un àngel".
Ha estat una gran experiència, única a la vida!! Hem actuat al costat de músics professionals sota a les ordres d'un director d'orquestra i en un escenàri únic; a l'Auditori de Barcelona. Molts músics ja voldrien actuar allà...ç

Si voleu veure le sfotografies haureu d'explicar en un comentari l'argument de l'obra. De què tracta Ha passat un àngel??

FELICITATS A TOTS PER LA VOSTRA GRAN ACTUACIÓ!!!




FOTOS

10 comentaris:

  1. Ericson:la setmana pasada a la cantània mo vaig pasar molt bé va ser molt divertit, era una mica difícil peró es lo k hi ha.(:

    ResponElimina
  2. martín: no em va agradar la cantània res per res jajajja

    ResponElimina
  3. Zuzanna:Que divertida a sigut la cantania!!!!Hi havia un total de 16 canconcs , molt divertides i boniques,m'ha encantat!!!!

    ResponElimina
  4. Marina: martin yo creo que era divertido porque aunque llo no pude ir creo que fue muy diver!!!
    jajajajaja ;)

    ResponElimina
  5. Karima:A sigut molt divertit m'ho e pasat molt bé, com diu l'Eric a sigut una mica dificil pero tambe com diu la Núria a sigut una gran experiència

    ResponElimina
  6. Natalia R. :A estat una experiència molt divertida(ha costat lo seu) , però val la pena.
    I pensar que ens has vist molta geeeent!!!! :)

    ResponElimina
  7. Natalia R. :Fer la cantània ha estat una experiència molt divertida(ha costat lo seu) , però val la pena.
    I pensar que ens ha vist molta gent!!! :)

    ResponElimina
  8. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  9. Nerea: va ser molt chulo i bonic. L'unic problema que va aver per a mi va ser el del colom perque no sabia quan es tenia que fer i vaig tindre que mirar a altres escoles per sabes quan es tenia que fer i quan no es tenia que fer pero per lo altre va sortir tot molt be. A mi el que mes em va agradar va ser quan vam fer lo de les estels perque amb la llum aquella especial que hi havia brillaven les estels, pero tambe les samarretes que portaven alguns pares que era blanca tambe brillava, i aixo es el que posen en les discoteques, o al menys en la que fan en el meu camping. jajajaja.
    Jo m'imagina el escenari d'una altra forma i que la julia i el angel tingesin una mica mes d'espai en el escenari per moura's. pero lo mes raro era el angel amb barba, perque jo m'imaginava a l'angelo com un ninot i no amb persona.

    ResponElimina
  10. Nerea tens raó! Va ser molt bonic l'efecte que feien els flocs de neu amb le sllums de l'Auditori. També es ben cert que tenien poc espai els ballarins; però l'angel ballava realment bé! Quin gran control del cos tenia!

    ResponElimina