dimarts, 5 de març del 2013

Globus a l'aire per tenir cura de l'aigua

Divendres 21 de febrer els nens i nenes de cinquè vem anar a l'edifici de Secundària per col·laborar en la Setmana de la Ciència.
Vem escriure missatges per tenir cura de l'aigua i els vem engaxar a un globus, que van inflar amb eli, amb l'ajuda d'un coompany de segon d'ESO.
Un cop ja estava tot preparat, tots a l'hora vem fer-los volar. Els nostres missatges van envair el cel omplint-lo de colors.

Contesteu com a comentari les següents preguntes:

  • Quin va ser el vostre missatge per tenir cura de l'aigua?
  • Us va agradar l'activitat?
  • Per què és tant important tenir cura de l'aigua? 







8 comentaris:

  1. Marco:El meu missatge va ser, no contaminu l'aigua si ens mateu.M'han va agradar molt,és important no contaminar l'aigua perquè si mateu els animals.

    ResponElimina
  2. Nerea: Va ser molt chulo, l'unic que com pintaven els globus, al pintar el meu se'n va anar volant i com avia un sostre es va quedar alla i no ho podien baixar i alla es va quedar. Pero quan ens anavem va sortir ell solet i se'n va anar.

    ResponElimina
  3. Hola em dic Claudia el meu misatge era no m'algastar l'aigua.NO me agradat fer la activitat perque el me globus no a pujat es va quedat a vaig .Perque un dia el mon es pot quedar sensa aigua.

    ResponElimina
  4. Maranshelin:tots de la foto estem molts guapos

    ResponElimina
  5. M.Cristina:
    el meu missatge era una gota d'aigua val tant com un animal.I em va agradar molt.

    Zuzanna:
    El meu missatge va ser el 97% de l'aiuga es salada i només el 3 % es dolça CUIDALA!!! Va ser molt divertit perquè cada nen/a tenia una parella de 2 de la eso. :)

    ResponElimina
  6. Cristina i Yara:El meu misatge va ser, que no contamineu l'aigua per que feu mal als esers vius com... Peixos,tortuges etc... pero el meu es va trencar pero el globus segia a dalt del cel a soc la Yara.cristina el meu missatge va ser,no malgastem l'aigua que la necesitem molt.
    ba se molt divertit !!

    ResponElimina
  7. Karima: Aquesta activitat a sigut molt divertida i interesant a mes ans a agudat a aprendre mes coses sobre l'aigua, el meu missatge era que el 97% de l'aigua de la supercicie terrestrte es aigua salada i hi viuen molts animals, perxo l'hem de cuidar mel bé del's animals aquatics.

    ResponElimina
  8. Marina: aquell deaa m´o vaig pasar molt i molt be!!! ajajaj perque la noia que em ba tocar no la conoxia i eraa molt bona!!! i aquella excurçio al altre cole tambe vam coneixer a mes gent ajajaj!!!! ;)

    ResponElimina