dilluns, 4 de març del 2013

Apadrinament LECTOR

APADRINAMENT LECTOR

Fa dos dimarts vem començar l'apadrinament lector dels nens de 5è i 1r d'Educació Primària. Cada dimarts els nens i nenes de cinquè B anirem a la classe de 1r B per ajudar-los a llegir.
El primer dia vem conèixer al nostre fillol i vem signar un contracte de compromís. En ell diu que ens preocuparem perquè el nostre fillol millori llegint contes i petits llibres.

Algú m'explica com ajudem als petits a llegir? I com estan classificats els llibres? Us agrada anar cada dimarts a fer lectura? Feu comentaris per contestar les preguntes!!1

Aquí teniu algunes fotos de la signatura dels contractes, però podeu veure'n més al següent LINK:

Fotos del 1r dia d'apadrinaments




2 comentaris:

  1. Manel: la meva fillola es la Yanira i esti molt content

    ResponElimina
  2. Karima: Ajudem a llegir als petits practicant cada dimarts mitga hora. la meva fillola esta en començo a llegir.
    A mi m'encanta anar els dimarts a fer la lectura i tambe m'ha encantat fer el contracte.

    ResponElimina