divendres, 29 de novembre del 2013

El Nom de la classe

Ahir durant l'hora de tutoria vem tantejar possibles noms de la classe. Enguany el tema central són els esports.
L'esport més popular al nostre país és el futbol, i com hem pensat que totes les classes de cicle superior el voldrien escollir, hem decidit descartar-lo.  Els de cinquè s'han  decantat per esports d'equip que es juguen en un espai cobert com el hanbol, el bàsquet i el hoquei patins.
Els de sisè A casi ja han decidit que seran el waterpolo.
Entre les vostes votacions van resaltar el rugby i la gimnàstica, però crec que ens vem oblidar de molts d'altres: ciclisme, patinatge, triatló, atletisme, florball, judo, karate, tenis, criquet, lacross, esquí, curling, natació, bàdminton, ping-pong, escalada, piragüísme, vela, surf, skate... N'hi ha moltíssims!!!
Feu les vostres propostes en els comentaris!!!!
Algú coneix un esport que sigui poc famós? 


8 comentaris:

  1. Nerea: a mi el nom que mes m'agrada pero a clase es ciclisme, perqué aquest deporte m'agrada molt. Si no surt aquest nom m'agradaria que sigui basquet, gimnastica ritmica...

    ResponElimina
  2. A mi també m'agarad molt el ciclisme Nerea...que he de dir jo... però vull que escolliu el que més us agradi a voslatres!!

    ResponElimina
  3. Cristina:lCom diu la Nerea a mi també m'agradaria el nom de ciclisme o básquet.També , potser baseball.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El bàsquet és un dels esports de pavelló que podien escollir els de cinquè...nosaltres de moment no podem.

      Elimina
  4. Jo estic dacor amb la Nerea m'agradaria molt que fosim la classe dels ciclistes pero tambe m'agradaria q fos un poc conegut

    Karima

    ResponElimina
  5. Ami m'agrdaria fer esgrima,ciclisme o baseball

    ResponElimina
  6. Ami m'agradaria fer esgrima,ciclisme o baseball.

    ResponElimina